De trotse winnaars. (foto: Henk Wieland)
De trotse winnaars. (foto: Henk Wieland) Foto: Henk Wieland

Eetwinkel Polly Meest Klantvriendelijke Ondernemer van Bemmel

Algemeen

BEMMEL - Sinds afgelopen maandag 18 maart mag Eetwinkel Polly uit Bemmel zich een heel jaar lang de Meest Klantvriendelijke Ondernemer van Bemmel noemen. Dit is bekendgemaakt tijdens een goed bezochte algemene ledenvergadering van de ondernemersvereniging 'Beleef Bemmel'.

Met 23 procent van de stemmen zijn zij de overduidelijke winnaar. Vader Rob Polman en zoon Jesper zijn enorm trots dat ze, nadat ze eind 2017 zijn uitgeroepen tot beste cafetaria van Nederland, nu in hun eigen plaats Bemmel deze waardering krijgen. Rob is erg blij met deze prijs. Hij zegt: “Wij zijn altijd bezig met het vernieuwen en verbeteren van onze dienstverlening en ons aanbod en dan is dit weer een mooie stimulans om hiermee door te gaan.” Jesper vindt het op zich logisch dat een horecaondernemer deze prijs krijgt, omdat in deze branche dienstverlening en klantgerichtheid in de genen van de ondernemer en het personeel moeten zitten. Deze prijs is dan ook niet alleen de verdienste van Rob en Jesper, maar ook van alle andere enthousiaste medewerkers.

Eetwinkel Polly neemt het estafettestokje over van A J Eten en drinken, die in 2018 deze prijs won. Zij zijn ook dit jaar weer genomineerd. Kamel Askander van AJ vindt dat een nominatie sowieso al een prijs is en hij vindt het leuk dat de prijs dit jaar naar Eetwinkel Polly is gegaan. Voor Luuk Huting van Schoen- en Sleutelservice Huting, die ook voor de tweede keer is genomineerd, geldt eigenlijk hetzelfde. Hij is er trots op dat hij, als kleine zelfstandige ondernemer, zo wordt gewaardeerd door zijn klanten. Ook volgend jaar zal deze verkiezing weer plaatsvinden.

Uitgelicht

Digitale krant