Overhandiging waardecheque. (foto: Cantilene Haalderen)
Overhandiging waardecheque. (foto: Cantilene Haalderen) Foto: Cantilene Haalderen

Blije gezichten bij gemengde zangvereniging Cantilene Haalderen

HAALDEREN - Tijdens de repetitieavond op 19 maart van gemengde zangvereniging Cantilene in Haalderen werden de leden blij verrast door Stijn Kersten, bedrijfsleider van Coop Bemmel. Hij was speciaal naar Haalderen gekomen om de opbrengst van de statiegeldflessenactie ten gunste van Cantilene, die in het laatste kwartaal 2018 werd gehouden bij de CooP Bemmel, bekend te maken.

Er wordt een mooi bedrag van 286,10 euro overgemaakt op de rekening van het koor. Dat bedrag is een eerste begin om de financiering van het bijzondere jubileumconcert rond te krijgen. Op 12 december bestaat het koor 40 jaar. Ter ere van dat jubileum wordt op zondag 24 november een bijzonder concert gehouden.
Voor de pauze zal het koor de bezoeker leiden door 40 jaar Cantilene, met muziek uit allerlei genres, musical, klassiek, van alles wat. Na de pauze staat een waar spektakelstuk op het programma; het Gloria van Vivaldi! Tijdens dit werk wordt het koor muzikaal begeleid door een (semi)professioneel orkest.

"En u kunt daar als zanger of zangeres bij zijn! Als u altijd al hebt willen zingen maar niet precies wist waar; als het Gloria van Vivaldi u aanspreekt of gewoon omdat u graag zingt! Meldt u dan aan als nieuw lid bij ons koor." Voor meer informatie belt u met Bep Cornelissen, 06 27507051.

Overhandiging waardecheque