Volharding tegenover de Gouden Engel. (foto: Petra Schrijver)
Volharding tegenover de Gouden Engel. (foto: Petra Schrijver) Foto: Petra Schrijver

Volharding opnieuw actief tijdens de Vierdaagse

HUISSEN - Muziekvereniging Volharding uit Huissen gaat opnieuw, en dat al 15 jaar aan een stuk, de 50 km wandelaars van de Nijmeegse Wandelvierdaagse door Huissen muzikaal een hart onder de riem steken op dinsdag 16 juli.

De muziekvereniging heeft graag gehoor gegeven aan het verzoek van de gemeente om de wandelaars zo sfeervol mogelijk door de mooie gemeente Lingewaard te begeleiden. Een flink aantal leden kan zich toch vrijmaken om op dinsdagmorgen vanaf 8.00 uur voor ‘De Gouden Engel’ aan de Helmichstraat de wandelaars in de kom van Huissen te verwelkomen met vrolijke klanken. Er worden wandelmarsen gespeeld van 8.00 tot 11.30 uur.

De opstelling van Volharding vóór de Gouden Engel is voor de bewoners van Sancta Maria een extra stimulans om wat vroeger op te staan. Volharding is ervan overtuigd dat de bewoners er elk jaar opnieuw weer heel erg naar uitkijken. Als de muzikanten even pauzeren na het spelen van een aantal marsen, wordt er door een dj leuke muziek gedraaid.

Gastmuzikanten, die een marsje mee willen spelen bij Volharding, zijn genoemde morgen van harte welkom. Informatie via 06 51779147.