Ingezonden brief

Problemen met gemeente Lingewaard

Ook onze zoon heeft problemen gehad met de gemeente Lingewaard. De medewerkers van het groenonderhoud moest voor het onderhoud op de oprit van van zijn huis staan (Moutlaan Bemmel). Op die oprit stonden zijn twee auto's. Tijdens de werkzaamheden zijn de auto's beschadigd. Dit werd ook erkend door de medewerker. Die adviseerde foto's te maken en contact op te nemen met de gemeente voor afwikkeling van de schade.

De burgemeester vond echter dat de foto's niet voldoende bewijs waren. Als hij geen beter bewijs had (bv video) kon hij niets bewijzen. Ze ging dan geen geld van de burgers uitgeven. Op zijn vraag of hij dan geen burger was, werd niet gereageerd.

Dit bewijst ook maar weer eens dat als men zijn recht wil hebben in de gemeente Lingewaard, dit alleen kan via een civiele rechtzaak. Men acht zich nergens verantwoordelijk voor. Stuitend!

Mvgr. M. Roukema, Bemmel