Oproep: Betuwenaren in het Buitenland

BETUWE - Na de zomerstop in juli en augustus gaan we in deze editie weer verder met onze rubriek Betuwenaren in het Buitenland. Die kan zeker nog kandidaten gebruiken!

Dus kent u familie of vrienden die uit Bemmel, Elst, Huissen, Zetten, Gendt, Driel, Angeren, of andere plaatsen in de gemeenten Lingewaard en Overbetuwe, vertrokken zijn om het avontuur in het buitenland aan te gaan? En graag zijn/haar verhaal wil delen? Stuur dan een mail rechtstreeks naar de auteur van de rubriek, Hans Schmeinck: hansschmeinck@gmail.com.

Daarin svp vermelden: naam emigrant, leeftijd, geboorteplaats/voormalige woonplaats, land van bestemming en mailadres. En wie weet staat je familielid en/of vriend(in) binnenkort in Hét GemeenteNieuws! Zoals Denise Los uit Huissen hier op de foto. Natuurlijk mag de emigrant zelf ook een mail sturen. Bij voorbaat dank!