Ondernemend Lingewaard ontmoet!

BEMMEL - Op maandag 7 oktober organiseert de gemeente Lingewaard in samenwerking met Veron in de Theaterkerk in Bemmel een interactieve avond over inkoop, aanbesteden en ontmoeten. Bent u een ondernemer in de gemeente Lingewaard? Wees welkom!

Producten en diensten lokaal inkopen is niet alleen leuk en goed voor je netwerk en handel. Het is ook verstandig en slim. De lijnen zijn kort, maatwerk is mogelijk, de levering gaat vlot en je weet als ondernemer precies waar jouw ingekochte product of dienst vandaan komt. En nóg een geluk voor ondernemend Lingewaard: We hebben een schat aan collega ondernemers in onze gemeente met allen prachtige producten en diensten!

Een avond voor en door ondernemers. De avond begint om 17.30 uur; een eenvoudig buffet staat klaar. Het eerste deel gaat over het informeren en leren over aanbestedingsprocessen. Er worden tips en tricks gegeven en kennis uitgewisseld over het succesvol inschrijven op aanbestedingen. Vervolgens is er in het tweede deel van de avond ruimte om kennis te maken met inkopers van lokale bedrijven en de gemeente Lingewaard en met collega ondernemers. Lokaal zaken doen, begint immers met elkaar leren kennen. De avond is bedoeld voor alle ondernemers in Lingewaard: van MKB tot ZZP, van winkelier tot adviseur.

Voor meer informatie en het programma kijk op www.lingewaard.nl/ondernemen-lingewaard. Aanmelden kan tot 4 oktober via ondernemersloket@lingewaard.nl.