Gesprek over Levendig Lingewaard in Doornenburg

DOORNENBURG - Denk mee over Levendig Lingewaard in Doornenburg! Wat vindt u van Doornenburg en Lingewaard?

Levendig Lingewaard komt eraan! Rijdt u regelmatig door onze gemeente? Woont u in Lingewaard? Heeft u ideeën over hoe we onze gemeente gezonder kunnen maken? Wat vindt u het mooiste plekje in onze gemeente? Wij horen graag van u!

Waarom? Omdat de gemeente werkt aan een omgevingsvisie voor de hele gemeente Lingewaard. Hierin vertellen we welke ideeën we hebben voor de toekomst van onze gemeente. Bijvoorbeeld over de bereikbaarheid, parkeren, voorzieningen voor zorg, maar ook winkels en woningbouw. We zijn erg benieuwd naar uw mening hierover, zodat we samen kunnen werken aan Levendig Lingewaard! We beginnen met gesprekken in de kernen. Wat vindt u belangrijk? Waar moeten we rekening mee houden? Dat horen we graag van u!
U bent van harte uitgenodigd om tijdens de bijeenkomst in Doornenburg op 10 december van 19:00 - 21:00 op de Kerkstraat 3 in Doornenburg, uw ideeën met ons te delen.