Jubilarissen ESKA Bemmel. (foto: H. Gradussen)
Jubilarissen ESKA Bemmel. (foto: H. Gradussen) Foto: H. Gradussen

Huldiging jubilarissen Eska Bemmel

BEMMEL - Op zondag 5 januari vond bij Eska Bemmel haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats. In het Eskadome kwamen (ere)leden, partners en ouders bij elkaar, om het glas te heffen op het nieuwe jaar. Volgens de traditie, werd er door voorzitter Felix Kleinpenning kort teruggekeken op het afgelopen jaar en alvast vooruit gekeken op het komende jaar. Een jaar waarin er al weer vele optredens op de agenda staan.

Na de toespraak van de voorzitter, volgde de huldigingen van de jubilarissen. Slagwerker Lars Peters ontving uit handen van de voorzitter een speldje, een oorkonde van ESKA en een oorkonde van de KNMO (Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie) voor zijn 12½ jarig lidmaatschap. Ere-voorzitter Wim Kersten werd gehuldigd voor zijn 60-jarig lidmaatschap. Ook hij ontving een oorkonde van Eska en zijn vrouw Ria mocht de bloemen in ontvangst nemen.

Beide jubilarissen werden van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal en de wens werd uitgesproken dat zij nog lang bij de vereniging betrokken blijven.