Het spel curling.
Het spel curling. Foto: Sjaak Bouwmeister

Traditie onbeperkt sportfeest voortgezet 36e Integrade komt in Bemmel

LINGEWAARD - Voor de 36e keer wordt op 8 januari een mooie sporttraditie opgepakt in Lingewaard: de
jaarlijkse Integrade. Niet meer in Huissen maar in Bemmel, dankzij de welwillende medewerking van het OBC.

Een groot aantal sportverenigingen is inmiddels aangeschreven. Hun vertegenwoordigers nemen samen met de leden van De Klup Over-Betuwe de handschoen op deze vrolijke sport- en speldag op. Gemengde teams van sporters mét en zonder beperking gaan de strijd aan in een veelzijdig spellencircuit. Het accent ligt vooral op de samenwerking binnen de teams.
Op het programma staan onder meer een reuzenpuzzel, raddraaien en buizenbadminton met ballonnen. Wie benieuwd is hoe dat er uit ziet, is de hele dag van harte welkom op de tribune
in de sporthal van het OBC in Bemmel.
De Integrade is een activiteit van de Klup Over-Betuwe, een organisatie die mensen met een verstandelijke beperking uit Lingewaard, Overbetuwe, Lent en Arnhem iedere vrijdagavond een actieve ontspanningsavond bezorgt.

Aan de Integrade doen ook circa 20 leden van De Klup Arnhem mee. De Integrade heeft een programma van 10.30 tot 16.30 uur. De details worden later bekend gemaakt.