Damesteams Hexagon (foto: M.van Woerkom)
Damesteams Hexagon (foto: M.van Woerkom) Foto: M.v.Woerkom

Volleybalclub Hexagon zoekt versterking voor de competitieteams

ANGEREN - Na een geslaagd seizoen, zowel competitie als recreatief, is bij Hexagon Volleybal alles weer in volle voorbereiding voor het komend seizoen.

Hexagon heeft nog ruimte voor dames en heren die het komend seizoen competitievolleybal willen spelen en of recreatief een balletjes willen slaan. "Zit je vakantie er bijna weer op, heerlijk genoten van het mooie weer en heb je misschien ook nog eens sportieve voornemens gemaakt. Volleybalclub Hexagon is een gezellige laagdrempelige vereniging waar ruimte is voor competitie en recreatief volleybalspelen. Onze competitie teams komen uit in de 2e en 3e klasse van de NeVoBo."

Met name voor dames 1 en heren 1, beide uitkomend in de 2e klasse, is er nog ruimte voor speelsters en spelers die het leuk vinden om in competitie verband te willen volleyballen. De minder-ervaren spelers kunnen natuurlijk ook eerst mee komen trainen. "Op maandag 20 augustus beginnen we weer met de trainingen voor de competitieteams. Op vrijdag 24 augustus gaan de recreanten weer spelen.

Zou je willen volleyballen maar twijfel je nog. Hexagon bied je de mogelijkheid om een maand lang gratis mee trainen. Voor meer informatie over onze vereniging, bezoek onze website www.vchexagon.nl, voor info mail naar info@vchexagon.nl. of kom langs in het Dorpshuis in Angeren op de trainingsavonden."